Wat heb ik nodig om mijn eigen zaak te starten
We zorgen dat je digitaal klaar bent voor je stap.
Hiervoor ontwierpen we 2 verschillende startpakketten.
Daarnaast werken we graag iets uit op maat van je “komend” bedrijf.
Mijn eigen bedrijf = mijn eigen domein
Een eigen domeinnaam zorgt voor visuele zichtbaarheid.
Je kan je eigen domein koppelen aan je website & mailadressen.
Graag nemen we alle technische zaken voor je op.
Eigen mailbox
Werken vanuit je eigen domeinnaam (mijnnaam@mijnbedrijf.be) zorgt ervoor dat anderen je bedrijf profesioneler zullen vinden dan @gmail.com, @telenet.be,…
Een ander voordeel is dat je onafhankelijk bent van je internetprovider of het beleid van gmail, …
Handige extra’s
Voor onze mailboxen werken we steeds met Microsoft 365.
Hierbij kan je genieten van tal van voordelen.
We zorgen ervoor dat je:
- je bestanden opslaan in de cloud.
Hierdoor zijn deze toegankelijk op al je toestellen - Je contacten centraal kan bijhouden
- een digitale agenda hebt voor je afspraken
- En nog veel meer
Facturatietools
Tuurlijk kan je facturen maken in Excel of Word maar eenmaal je weet hoe eenvoudig het is met onze facturatietools wil je nooit meer terug.
Binnen ons basispakket kan je tot 25 facturen per maand verwerken.
Waarom kiezen voor een facturatietool:
- Overzicht:
- Hoeveel klanten heb ik?
- Wat is betaald en moet er betaald worden?
- Tijdbesparend:
- Vul automatisch klantgegevens in (a.d.h.v. BTW nummer)
- Voeg slechts 1 keer een product toe
- Automatisering:
- Verstuur automatische heringeringen naar laatbetalers
- Koppel eventueel je bank zodat betalingen automatisch afgevinkt worden
- koppel later met uitgebreidere systemen indien nodig.
Online visualiteit
We zorgen dat je gevonden wordt. Nog niet klaar voor een eigen website?
Geen probleem, we maken geen websites.
Wat doen we wel?
- Contactpagina op je domein
Zo kunnen potentieële klanten vlug je gegevens terugvinden - Je eigen Google pagina:
Dit zorgt ervoor dat je bedrijf zichtbaar wordt in google maps. Daarnaast kan je er ook extra informatie kwijt zoals openingsuren, logo,… - Je eigen Facebook pagina:
Facebook is tot op heden nog steeds het grootste social media platform.
We helpen je graag met de opzet hiervan. - Mailingsoftware:
Wens je regelmatig een mailtje uit te sturen naar je klanten?
Via onze software krijg je inzichten en kan dit mailverkeer automatiseren.
Naast onze eigen diensten:
We werken ook samen met heel wat websitebouwers en social media managers
Offline visualiteit
Nood aan een smartboard of digitale schermen in je zaak?
Neem even contact met ons en ontdek onze Win-Win formules.
Andere ICT diensten
Uiteraard kan je bij ons ook terecht voor de traditionele diensten zoals:
- het opzetten van je WiFi netwerk,
- de aankoop van je nieuwe computer,
- aankoop en advies van software,
- …
Basis pakket
Zakelijke mailbox tot facturatie- Eigen domein: mijnbedrijf.be
- 1 TB opslag in de cloud
- Zakelijke mailbox (naam@mijnbedrijf.be)
- Digitale agenda
- Facturatietool (tot 25 facturen/maand)
- Office pakket (word, excel, outlook,…) €5,50
- Eenmalige setupkost: €150
Basis plus
Basis + visueel zichtbaar zijn online- Alles van het basis pakket
- Office pakket
- Aanmaken van contactpagina op je domeinnaam
- Mogelijkheid tot online afspraak inplannen
- Aanmaken Facebook pagina
- Aanmaken google pagina
- Ontvang regelmatig Tips & Tricks
- Eenmalige setupkost: €199
Op maat
We begeleiden je graag- Nodige hardware zoals laptop
- Beschermingsoftware
- Software voor klantenbeheer
- inrichten van je netwerk (Beveilging, bekabeling, WiFi)
- Inrichting in je zaak met digitale schermen (ondek onze win-win formules)
- Opzetten van je telefooncentrale
- Opzetten van mailingsoftware
- …